Personlig kundservice - När du har frågor om ditt köp av tillbehör och verktyg i vår e-handel
Vår kundservice på telefon har öppet måndag till fredag kl. 7.00-22.00 och lördagar kl. 8.00-17.00. De hjälper dig med att spåra din order, när du har frågor om din beställning eller när du har övriga frågor gällande vår e-handel.
- Ring oss på 08-92 33 34 (måndag till lördag) eller
- klicka på "Kontaktformulär kundservice" nedan för att komma i kontakt med vår kundservice.
Frågor och synpunkter om ditt verkstadsbesök - Ta kontakt med din verkstad
Vi vill att alla våra kunder ska vara nöjda med våra tjänster. Om du har frågor eller synpunkter eller är missnöjd med ditt verkstadsbesök ska du ta kontakt med verkstaden som utförde arbetet. Här hittar du kontaktuppgifter till våra verkstäder.
Du bör så snart som möjligt reklamera felet till verkstaden. En reklamation måste göras inom skälig tid efter det att du som konsument har märkt eller borde ha märkt felet. En reklamation som har gjorts inom två månader från det att felet upptäcktes ska alltid anses ha kommit in i rätt tid. Om du reklamerar felet för sent förlorar du rätten att åberopa felet.
Om du inte kan komma i kontakt med din verkstad kan du reklamera ditt verkstadbesök genom att klicka på knappen "Reklamation verkstadsbesök" nedan. Om du och verkstaden inte kommer överens i ett reklamationsärende hänvisar vi till Allmänna reklamationsnämnden (ARN). Vi följer alltid ARN:s beslut.
Reklamation verkstadsbesök
Kontaktformulär kundservice
När du kontaktar oss via vårt kontaktformulär hanterar vi dina personuppgifter enligt Autoexpertens personuppgiftspolicy
Svar på de vanligaste frågorna hittar du till höger