Fyll i dina uppgifter nedan för att logga in.
Ett konto skapas automatiskt upp till dig vid köp
Fyll i din e-postadress.
Du kommer att få ett mejl med anvisningar för att återställa ditt lösenord.
Utmärkt!
Tack! Du har nu reserverat ANTAL RÖR EJst PRODUKTNAMN RÖR EJ till butik BUTIKSNAMN RÖR EJ. Butiken kommer kontakta dig för att bekräfta order och när den kan hämtas upp i butik.
Någonting gick fel
Något gick fel med din beställning, försök igen eller kontakta kundservice.
Fyll i formuläret nedan för att skicka in beställningen till butik:
Hos Autoexperten vill vi att kunder ska känna trygghet vid sitt köp hos oss.
Vi ger dig därför alltid 30 dagars öppet köp i vår webbutik från det att du tagit emot din beställning.
Du kan returnera varor till oss via post och får dina pengar återbetalda inom 30 dagar. Du kan läsa mer om hur du returnerar en produkt här.
När du handlar i vår webshop kan du välja följande fraktsätt:
När du handlar i vår webshop kan du välja följande betalningsalternativ:
Ja, med Autoexperten faktura eller med Autoexperten-kortet. Ansök om Autoexperten-kortet här.
Gå in på "Begär Offert". På offertsidan kan du välja vilken verkstad och vilken typ av tjänst du vill veta priset på. Fyll i dina uppgifter och tryck sedan på "begär offert". Tjänsten är kostnadsfri.
Vi lämnar 3 års funktionsgaranti på samtliga reservdelar. Om fel uppstår byts produkten ut mot en ny eller så reparerar vi den kostnadsfritt. Garantin gäller vid normalt bruk av reservdelen. Din orderbekräftelse, som du får av oss via e-post efter köp, fungerar både som kvitto och garantibevis.
Kontakta kundservice via telefon
08-92 33 34 eller fyll i kontaktformuläret här till vänster. Vi skickar ut en reklamationsblankett till dig som du fyller i och skickar med i paketet med din reklamation. Var vänlig skriv ”reklamationsavdelning” på utsidan av kartongen så din reklamation kommer rätt.
Om du har frågor eller synpunkter eller är missnöjd med ditt verkstadsbesök ska du ta kontakt med verkstaden som utförde arbetet. Här hittar du kontaktuppgifter till våra verkstäder.
Du bör så snart som möjligt reklamera felet till verkstaden. En reklamation måste göras inom skälig tid efter det att du som konsument har märkt eller borde ha märkt felet. En reklamation som har gjorts inom två månader från det att felet upptäcktes ska alltid anses ha kommit in i rätt tid. Om du reklamerar felet för sent förlorar du rätten att åberopa felet.
Om du inte kan komma i kontakt med din verkstad kan du reklamera ditt verkstadbesök genom att klicka på knappen "Reklamation verkstadsbesök" nedan.
Vi är certifierade hos Trygg e-handel. Hos oss handlar du alltid tryggt och säkert med 30 dagars öppet köp
Få senaste nytt och specialerbjudanden från Autoexperten, ange din epost här.
Ring oss på 08-92 33 34
Mån-sön 07:00-22:00